نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کور سوی امید برای بازگشت پوگبا به تورین

کور سوی امید برای بازگشت پوگبا به تورین

 

حضور کوتاه مدت مینو رایولا در J Village یکبار دیگر بارقه‌های کمرنگ شده بازگشت پوگبا به تورین را زنده کرده و برخی از گزارش‌ها شانس یوونتوس برای خرید پاول پوگبا از منچستر یونایند را تحت شرایطی قابل تحقق می‌دانند.

 

روزنامه Corriere dello Sport در گزارشی کوتاه با اشاره به پروژه جذب این هافبک فرانسوی، داستان او و یووه را هنوز تمام شده ندانسته و با اشاره به اینکه پنجره نقل‌وانتقالات لیگ انگیس در تاریخ هشتم آگوست و بسیار زودتر از سایر لیگ‌های اروپایی بسته می‌شود، امید برای پیوستن پوگبا به جمع بیانکونری را کاملاً منتفی ندانسته است.

 

این روزنامه پر تیراژ چاپ میلان در ادامه آورده است:

 

با توجه به قیمت 160 میلیون یورویی پوگبا، یوونتوس در صورتی می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد که منچستر یونایتد بپذیرد مبلغ این بازیکن به اضافه مبلغی اضافه‌تر، در طول یک دوره زمانی مشخص پرداخت شود. چرا که یوونتوس با توجه به خریدهای این فصل خود، توان پرداخت نقد و یک باره 160 میلیون یورویی پوگبا را ندارد.

 

در همین حال؛ حساب کاربری باشگاه یوونتوس در توئیتر نیز در یکی از پست‌های روزانه خود، با انتشار یکی از گل‌های پاول پوگبا با لباس این تیم، بر گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازگشت بیانکونری به پروژه بازگشت این هافبک فرانسوی دامن زده است.

 

 همچنین جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار Sky Sport نیز در خبری مدعی شده که یوونتوس برای دور زدن در پرداخت مبلغ سنگین ‌من‌یونایتد، به صورت غیر رسمی به این باشگاه پیشنهاد داده در ازای رضایت به انتقال پوگبا به تورین، آماده است تا داگلاس کاستا، ژائو کانسلو و بلیز متوئیدی را به شیاطین‌سرخ واگذار کند.

 

گفتنی است پاول پوگبا، هافبک 27 ساله فرانسوی که در سال 2016 از تورین راهی منچستر شد، در مدت حضور خود در لیگ برتر، 92 بار با پیراهن منچستر یونایتد به میدان رفته و 24 بار نیز موفق به گشودن دروازه حریفان شده است. پیش از این عنوان شده بود که یوونتوس در صورت کوتاه نیامدن شیاطین‌سرخ در قیمت‌گذاری هنگفت برای او، قید بازگشت او به تورین را خواهد زد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: